21-09-2015

Drie uitroeptekens. Das niks voor hem

W smst dat hij speciaal naar Amsterdam is gekomen om een afgekloven reclamedeun te zingen in een leeg castinglokaal.
Ik krijg meteen beelden. En het lied is niet meer uit mijn hoofd te branden.
Hij heeft geheimhoudingsplicht, dus helaas kan ik niet uit de doeken doen om welk product het gaat. 

W is als de dood dat hij het lied op zo'n onnavolgbare wijze heeft opgevoerd dat ze wildenthousiast zijn zodat hij voortaan als de X-man door het leven zal moeten. 
Ik word er erg vrolijk van en sms hem dat dat de straf is voor zijn houding als mensen hem op straat herkennen. Wat nogal eens gebeurd. Maar dan zegt hij niet meteen waarvan dat kan zijn, laat de mensen hun hele omgeving in hun hoofd afgaan, steeds zweteriger en wanhopiger, alleen omdat hij niks zegt. 
Ik vind dat zielig. Ik zie het lijden. 
Dus meld ik hem opgewekt dat dit er nou van komt. Niemand zal meer hoeven te vragen waar hij ook al weer van is. Ze zullen het deuntje bij alles wat hij doet en overal waar hij gaat zingen. 
En dat zal jaren doorgaan. 
Hij smst: Fuck ja, Karma. Het universum wil mij leren omgaan met collectieve beeldvorming. 

Vandaag krijg ik een berichtje. 
'Afgewezen voor X. Er is een god!!!'

Geen opmerkingen: